Service

J.C. Terlouw Keuken- en Badkamerinstallatie levert naast kwaliteit ook een ongekend serviceniveau. Advies en begeleiding behoren tot het totaalconcept dat J.C. Terlouw zo bijzonder maakt. Met het volgende stuk proberen wij u inzicht te geven in ons werkproces.

Als een klant zich bij J.C. Terlouw meldt met het verzoek een keuken en/of badkamer te installeren, maakt J.C. Terlouw eerst een afspraak bij de klant thuis om de situatie ter plaatse op te nemen. Dan worden de wensen van de klant in kaart gebracht en wordt gekeken of dit te realiseren is. Zo niet, dan kunnen alternatieven worden gezocht.

Als de klant nog geen keuken of badkamer heeft gekocht is het mogelijk om de klant naar Wooning (of evt. andere organisatie) te vergezellen om de klant aldaar bij te staan en advies te kunnen geven.

J.C. Terlouw heeft een heel goede relatie met Wooning en kan voor de klant een gunstige prijs bedingen. Is de klant tot koop overgegaan, kan de order thuis nog eens samen worden bekeken en goed worden doorgesproken. Er wordt dan een offerte gemaakt wat de totale installatie gaat kosten en de klant heeft ongeveer 14 dagen om hier over na te denken. Gaat de klant met de offerte akkoord dan wordt een periode afgesproken wanneer de werkzaamheden worden uitgevoerd.

De bestaande situatie kan door J.C. Terlouw worden gesloopt en het sloopafval kan worden afgevoerd. Geeft de klant aan dit zelf te willen doen, is dat geen probleem. Dat scheelt de klant in de portemonnee. Vanaf dat moment verzorgt J.C. Terlouw het “totale plaatje”. Alle voorkomende werkzaamheden worden door J.C. Terlouw gedaan:

* het installatiewerk
* loodgieterswerk
* tegelwerk
* stukadoorswerk
* witten
* nieuwe kozijnen maken en/of plaatsen
* plaatsen dubbel glas

en eigenlijk alle voorkomende verbouwingswerkzaamheden.

Er komt slechts één aannemer aan te pas en dat heeft als voordeel voor de klant: veel tijdwinst en weinig administratieve rompslomp. Er hoeft niet op bijv. de loodgieter, tegelzetter of een ander te worden gewacht. Er wordt zonder onderbreking gewerkt, het werk wordt binnen de afgesproken periode opgeleverd.

Een van de sterke punten van J.C. Terlouw is de service ofwel nazorg. Mochten er onverhoopt problemen zijn na de oplevering dan worden deze zo snel mogelijk opgelost. Dit wordt door de mensen zeer gewaardeerd.

Voorts is misschien nog het vermelden waard dat ca. 80 tot 85 % van ons werk komt via de zgn. mond-tot-mond reclame. Vaak horen wij dat J.C. Terlouw bij de buren, familie, vrienden of kennissen heeft gewerkt en dat deze mensen zeer tevreden waren en ons hebben aanbevolen. J.C. Terlouw heeft inmiddels een aardig volle map met mooie en positieve waarderingen en referenties. De overige 15 tot 20 % krijgen wij aangeleverd via Wooning. Vaak krijgt J.C. Terlouw dan het verzoek met een klant contact op te nemen voor het plaatsen van keuken of het installeren van een badkamer. Veelal zijn dit opdrachten waar veel extra werk moet worden verricht of bijzondere constructies moeten worden gemaakt.

Op de badkamer en keuken pagina's kunt u enkele van deze referenties bekijken in de slideshows.